Reply To: l answer your questions

Dashboard Forums Weekly Member Message l answer your questions Reply To: l answer your questions

Nouredine Hussain
Participant

Salut Joel,

Tu es francophone ? si oui je te conseil quand même d’améliorer ton anglais car le trois quart des cours sur le net sont en anglais, de même que beaucoup de livres. ça en vaut vraiment la peine.
Moi aussi j’avais beaucoup de peine avec l’anglais (record de la plus mauvaise note au licé 🙂 ). Mais à force d’écouter et de regarder des films/séries sous titrée, ainsi qu’en lisant des boucains, maintenant ça va beaucoup mieux.
En tout cas si y a certains termes en particulier que tu ne comprend pas dit le moi j’esserait de t’aider.

Désolé du tutoiment j’espère que ça ne te dérange pas.

Translation:

Hello Joel,

You speak french ? if yes I advise you to get better at understanding english as most of the courses on the internet, as well as many books are in english. It is realy woth the pain.
I had also difficult time with english (lowest grade ever obtained for the english course at my high school) but I got better by listening and waching movies and tv shows in english (with french subtitles) and reading in english, now it is much better.
If you have particular terms (“word”) that you don’t understand then tell me I may be able to help you.

best regards,
Nouredine